Khách cần phải xuất trình giấy tờ tùy thân có ảnh và thẻ tín dụng vào thời điểm nhận phòng. Vui lòng lưu ý tất cả các Yêu cầu Đặc biệt đều tùy thuộc vào tình trạng phòng trống và phụ phí có thể sẽ được tính thêm. Do dịch virus corona (COVID-19), các biện pháp an toàn và vệ sinh bổ sung hiện đang được thực hiện tại chỗ nghỉ này. Các dịch vụ ăn uống tại chỗ nghỉ này có thể bị giới hạn hoặc không hoạt động do dịch virus corona (COVID-19). Do dịch virus corona (COVID-19), chỗ nghỉ này đang thực hiện các bước để bảo vệ sự an toàn của khách và nhân viên. Vì vậy, một số dịch vụ và tiện nghi cụ thể có thể sẽ bị giảm hoặc không hoạt động. Do dịch virus corona (COVID-19), chỗ nghỉ này đã rút ngắn giờ hoạt động của bên tiếp tân và các dịch vụ. Tuân theo các hướng dẫn của chính phủ để giảm thiểu sự lây lan của virus corona (COVID-19), chỗ nghỉ này có thể yêu cầu khách cung cấp giấy tờ bổ sung để xác nhận danh tính, hành trình du lịch và các thông tin liên quan khác trong thời gian hướng dẫn còn hiệu lực. Do dịch virus corona (COVID-19), chỗ nghỉ này tuân thủ các biện pháp giãn cách xã hội nghiêm ngặt. Do virus corona (COVID-19), vui lòng đảm bảo rằng bạn chỉ đặt phòng chỗ nghỉ này theo hướng dẫn của chính quyền địa phương về điểm đến, bao gồm nhưng không giới hạn mục đích của việc đi lại và số người tối đa trong nhóm được phép. Do dịch virus corona (COVID-19), đeo khẩu trang là việc làm bắt buộc tại tất cả các khu vực chung trong nhà. Vui lòng thông báo trước cho Dream Lodge về thời gian đến dự kiến của quý khách. Khách có thể sử dụng ô Yêu cầu Đặc biệt khi đặt phòng hoặc liên lạc trực tiếp với chỗ nghỉ qua các thông tin liên hệ được ghi trong xác nhận đặt phòng. Khách được yêu cầu thanh toán qua chuyển khoản ngân hàng trước khi tới nơi. Chỗ nghỉ sẽ liên hệ với bạn sau khi đặt phòng để hướng dẫn chuyển khoản. Không thể lưu trú tại chỗ nghỉ này cho mục đích cách ly vì virus corona (COVID-19). Please note: -We do not accept any guests who are waiting for PCR test, doing any form of quarantine or SHN. - Reception is opened from 09:00 - 18:00 - A simple 2 steps self check-in process will be arranged for guests arriving outside reception opening hours. Kindly inform the hotel in advance for self check-in arrangements to be made. Contact details can be found on the booking confirmation. - Luggage storage service is provided for the same day. Overnight storage of luggage is not allowed. - Housekeeping services are from 10:30 - Air conditioning will be switched on from 17:00 - 09:00 - Simple Breakfast is served from 09:00 - 11:00 - Only registered guests are allowed into the lodge - 24-hour access is available via a wristband or an access card. - We do not allow children to stay in the hostel. - We will charge all the credit card (card not present ) days before check in to secure the booking. If the credit card transaction was declined, the property reserved the right to cancel the booking and email the guest. - In the event of a dispute over charging on credit cards, the property has the final say to the case. - By using this Website to make reservations, you agree to be bound by all of such Hotel’s standard terms and conditions and by any other policies, terms and conditions that may apply. - By using this Website to make reservations, you hereby authorize the Hotel and us to use your personal information including credit/ debit card information that you provide to us for the purpose of the reservation. - By providing your credit/ debit card information, you represent and warrant that (i) you are legally authorized to use the credit/ debit card you provided; (ii) you authorize us to charge you in full for all charges incurred by you and your guests (if applicable) or charged to your account for all products and services purchased by you and any damage or loss caused by you and your guests during your stay (including, without limitation, damage to the Hotel’s property); (iii) you authorize us to charge you in full the prepayment or advance purchase at the time of reservation; and (iv) you authorize us to charge any cancellation charges to your credit/ debit card. - While all reasonable security measures will be taken to secure your credit/ debit card information, you agree to hold us and our employees and officers harmless and release us from any actions, claims, liability, damage or loss resulting from any loss, release, compromise, or disclosure of your credit/ debit card information caused by malware attacks, phishing attacks, viruses, hacking activities, malicious software and any other unlawful interference of the Website’s operating system or unauthorized access by third parties. - All payments made by you are subject to your respective bank’s charges for foreign transaction fees, where applicable. Additional foreign exchange fees may also apply if any other currency, which is not from your originating issued card’s country, is selected to be charged. - If you choose to check out of the Hotel without settling your bill in full, you expressly and irrevocably authorize us to charge to your credit/ debit card, which was used at the time of check-in, provided to secure your reservation, or saved in your account (whichever is available), all charges you and your guests may have incurred including any damage or loss caused by you or your guests to the Hotel during your stay. - We do not accept kids below 16 years old and seniors above 60 years old to stay in the hostel for safety reasons. During check in, if the guest's age falls below 16 and above 60 yrs old, the property reserved to rights to cancel the reservation.